miércoles, 10 de junio de 2009

Tot sol.


Ara que estic tot sol,amb les restes del naufragi,dins d'aquesta inmensa catedral d'on han fugit tots els deus,tots el idols,ara puc fer el que vullga,el que m'ixca dels collons,pasejarme en boles ,disfrasarme de picoleto.Ara que ningú em llig puc escriure el que vullga,puc oblidarme de ortografia i gramàtica,puc oblidar tota vergonya ,tot pudor,dir a cadascú pel seu nom,fill de puta al fill de puta.No pense seguir el camí que hi ha a la meua esquena,el camí que han seguit tots avans que jo,no abaixaré el cap i aniré amb la resta del ramat.Estic sol i espere a la bèstia que surgirà davant mí,amb les mans nues i el cor tranquil.Ja he perdut avans esta batalla, i la perdré moltes vegades mes.Pero no pense arrastrar les paraules pel fang.Si dic amor,serà Amor,si dic sexe ,serà Sexe,si dic amic ,serà per sempre,si dic germà,serà per damunt tot.Ja m'han mentit i m'han trait massa vegades.Prou.Si vens amb mí que siga amb totes les conseqüencies.Ara que estic tot sol i ningú m'escolta....

No hay comentarios:

Publicar un comentario